Pribudli možnosti spravovania kariet cez webový portál karty.parkovanietrencin.sk.
V marci tohto roku Trenčín spustil nový elektronický systém spravovania parkovacích kariet. Držitelia kariet si mohli cez tento systém predlžovať platnosť existujúcej karty. Od 13. júna 2018 sú pridané aj ďalšie funkcie. Bez návštevy úradu, klientskeho centra môžu vykonať s kartou ďalšie úpravy a to dočasnú alebo trvalú zmeny EČV, zrušenie parkovacej karty, či vybavenie novej, ak už jednu kartu majú.
Užívateľské konto s prihlasovacím menom a heslom na správu kariet si mohli založiť tí držitelia kariet, ktorí uviedli v žiadosti o kartu na seba emailový kontakt. Jeho založenie je dobrovoľné a bezplatné.
Ak máte záujem o elektronickú komunikáciu, ale neuviedli ste mailovú adresu pri kúpe parkovacej karty, navštívte klientske centrum mestského úradu, kde tento údaj doplníte a následne dostanete aktivačný email. Ak ste uviedli emailovú adresu, ale aktivačný link ste nedostali, volajte na číslo 0902 911 220, alebo napíšte na parkovanie@trencin.sk.
Pre všetky ďalšie zmeny ohľadom typov karty, vozidla či osoby, držiteľa karty, prosíme, navštívte Klientske centrum MsÚ. Tieto údaje sú v profile užívateľa iba k nahliadnutiu.