Žiadosť o zriadenie konta je určená pre tých, ktorí ešte žiadne konto ani kartu nemajú.
Držiteľom parkovacích kariet, ktorí posielajú žiadosť o zriadenie konta, tieto žiadosti zamietame, pretože už konto majú a v ňom sú umiestnené už vydané parkovacie karty. Ak sa pokúšajú prihlásiť a nedarí sa im, môže to byť z dvoch dôvodov.
- zabudli heslo
- nezaregistrovali sa
Ako postupovať?
- v prípade ak ste zabudli heslo, použite tlačidlo Zabudnuté heslo, umiestnené hneď pod prihlasovacími údajmi. https://karty.parkovanietrencin.sk/LostPassword.asp. Heslo si obnovíte cez tabuľku, ktorú pošleme do elektronickej pošty a po potvrdení hesla sa treba prihlásiť. Neposielajte novú žiadosť o zriadenie konta
2. pred úplne prvým prihlásením do konta je potrebná registrácia cez aktivačný link, ktorý posielame mailom. Ak sa pokúšate prihlásiť a dávate heslo, ktoré ste však ešte nezaregistrovali, prístup do konta nebude možný. Dohľadajte, prosím, mail s aktivačným linkom v elektronickej pošte, kliknite na odkaz a registráciu dokončite. Ak už mail s aktivačným linkom nenájdete v elektronickej pošte, požiadajte o jeho opätovné zaslanie buď telefonicky na 0902 911 220 alebo mailom na parkovanie@trencin.sk. Neposielajte novú žiadosť o zriadenie konta.
Držitelia kariet, ktorí neuviedli emailovú adresu pri zakladaní konta a vybavovaní karty (osobne v klientskom centre) a chcú ju doplniť, aby mohli spravovať kartu elektronicky cez konto, posielajú žiadosť o zriadenie online konta. Po spracovaní žiadosti pošleme aktivačný link.