Záležitosti ohľadom parkovacích kariet vybavíte online, ísť na úrad nie je v súlade s povolenými výnimkami zo zákazu vychádzania.
Od 21.12.2020 do 30.12.2020 je upravený režim vstupu vstup verejnosti do priestorov mestského úradu na Mierovom námestí, Hviezdoslavovej ulici a na Farskej ulici, počas platnosti zákazu vychádzania obmedzený len na vykonanie nevyhnutných úkonov v súlade s povolenými výnimkami zo zákazu vychádzania – to znamená bude zabezpečená činnosť matriky a podateľne.Ostatné úkony budú zamestnanci Mesta Trenčín vybavovať podľa možnosti elektronicky alebo telefonicky. Dňa 31.12.2020 bude mestský úrad pre verejnosť zatvorený.
Karty si spravujete cez osobné online kontá. Ak konto ešte nemáte, vyplňte a odošlite žiadosť o jeho zriadenie. Postup nájdete tu:https://www.youtube.com/playlist?list=PLs6lCQKlaYiOg2zMcdCl_Ilrlacouh2AO
Po schválení a prihlásení do konta, vytvoríte a odošlite žiadosť o novú kartu. Cez konto vybavíte predĺženie, zrušenie, trvalú zmenu EČV, sami si nastavíte dočasnú zmenu EČV či vytvoríte a uhradíte kartu Návšteva pásma.
Informácie nájdete aj na parkovanietrencin.sk, ak potrebujete poradiť, sme vám k dispozícii (v čase otváracích hodín úradu) na tel. čísle 0902 911 220, alebo napíšte na adresu: parkovanie@trencin.sk