Parkovacie karty vybavíte iba elektronicky, bezpečne z domu

Záležitosti ohľadom parkovacích kariet vybavíte online, ísť na úrad nie je v súlade s povolenými výnimkami zo zákazu vychádzania.

Od 21.12.2020 do 30.12.2020 je upravený režim vstupu vstup verejnosti do priestorov mestského úradu na Mierovom námestí, Hviezdoslavovej ulici a na Farskej ulici, počas platnosti zákazu vychádzania obmedzený len na vykonanie nevyhnutných úkonov v súlade s povolenými výnimkami zo zákazu vychádzania – to znamená bude zabezpečená činnosť matriky a podateľne.Ostatné úkony budú zamestnanci Mesta Trenčín vybavovať podľa možnosti elektronicky alebo telefonicky. Dňa 31.12.2020 bude mestský úrad pre verejnosť zatvorený.

Vybavenie a spravovanie parkovacích kariet je možné výlučne elektronicky

Karty si spravujete cez osobné online kontá. Ak konto ešte nemáte, vyplňte a odošlite žiadosť o jeho zriadenie. Postup nájdete tu:https://www.youtube.com/playlist?list=PLs6lCQKlaYiOg2zMcdCl_Ilrlacouh2AO

Po schválení a prihlásení do konta, vytvoríte a odošlite žiadosť o novú kartu. Cez konto vybavíte predĺženie, zrušenie, trvalú zmenu EČV, sami si nastavíte dočasnú zmenu EČV či vytvoríte a uhradíte kartu Návšteva pásma.

Informácie nájdete aj na parkovanietrencin.sk, ak potrebujete poradiť, sme vám k dispozícii (v čase otváracích hodín úradu) na tel. čísle 0902 911 220, alebo napíšte na adresu: parkovanie@trencin.sk